13 marca

13/03/2012

Czasem mam wrażenie, że wszystkie moje złe myśli, wszystkie złości i niegodziwości, które mam w sobie, widać na mojej twarzy. Patrzę na innych i zastanawiam się czy widzą moje brudy, gdy spoglądają na mnie. Od bardzo dawna myślę o tym. We wczesnej podstawówce wydawało mi się, że pani katechetka widzi diabła, którego mam w sobie (nawet jeśli go nie mam, bo mam tylko gniew, który czasem się zdarza). Ale chyba jednak nie widzą, bo to niemożliwe. Chyba że w oczach mi się odbija wszystko to, co czuję.

 

Skomentuj

