18 marca

18/03/2012

Nic nie pomaga. Im pogoda jest ładniejsza, tym gorsze mam samopoczucie. Chcę lato i jednocześnie boję się go. Będzie jak co roku, będę siedziała w domu, bo nie mam kasy żeby wyjechać na prawdziwe wakacje, przyjaciół nie mam żeby przesiadywać z nimi całe dnie, będę patrzeć na szczupłe dziewczyny i czuć się nieatrakcyjna. Bym chciała gdzieś uciec.

Skończyłam kurs teoretyczny, za dwa tygodnie w sobotę mam pierwszą jazdę. Mam nadzieję, że nie wyjadę z placu przez płot.

Szkoła zabija we mnie poezję. Niszczy moją kreatywność skutecznie bardzo.

Kupię gitarę i zakocham się w niej tak, że nikt nie oderwie od niej moich dłoni.

Jedna odpowiedź to “18 marca”

  1. Uch, współczuję samopoczucia.
    Nie ty jedna będziesz siedziała w domu. Ja niestety też. Jednak jak na razie to nie chcę lata, bo to czas szybko leci, a mnie czeka pójście do liceum.
    Sama nie jestem szczupła, ale czasami bywa, że nie zazdroszczę tym chudym dziewczynom. Nie masz po co czuć się nieatrakcyjną.
    Ps. Fajna ta piosenka, którą mi podałaś :)

Skomentuj

