31 marca

31/03/2012

Jestem smutna, czuje się gorsza, wyalienowana z reszty społeczeństwa. Nie mam tego, co wszyscy, jestem taka beznadziejna, bo nawet nie chcę tego mieć. Co wejdę na bloga na blogspocie, to czytam: PASTELE!, must have: PASTELE, zamierzam kupić: PASTELE. Dziewczyny starsze i młodsze powariowały. Jedyne co mają teraz w głowach to kolor miętowy, liliowy i jasno-chujowy. Głupie owce pędzące za stadem. Moda wyprała im mózgi, a one jeszcze się cieszą, że muszą ubrania wymieniać, bo stare przestały być w trendzie. -.-

Komentarzy 6 to “31 marca”

  1. ankyls said

    gdyby to były bzdury to nie organizowano by takich akcji. Nawet jeśli jest tak jak mówisz to chociaż w takich momentach ludzie przypominają sobie o tym, że czasem nie potrzebnie pali się pół nocy np światło albo jest włączone tv. :)

  2. Sami said

    oo dziękuję :) bardzo mi miło:)) a do której klasy chodzisz?:P

  3. Marta said

    A ja tam jednak wolę ognisto-czerwony. Tak trochę z innej beczki – patrząc po tym komentarzu, co już u Ciebie jest, to chyba podpadłaś „kochanej” Ankyl ;) Nie ma sensu z taką gadać. Może i światło się pali, ale prąd jest wytwarzany w jakiś tam ilościach i go nie można akumulować – musi być zużyty. A ta godzina dla Ziemi to przynosi więcej strat, niż zysków.

    Pozdrawiam serdecznie, racjonalnie myślącą koleżankę ;)

    – Marta

  4. Marta said

    A proszę bardzo : ) Właśnie zauważyłam, że ostatnio jakieś błędy na tym Bloggerze są i co rusz trzeba odświeżać stronę, aby to jakoś działało. Mam nadzieję, że to tylko taka chwilowa niesubordynacja. Cieszę się, że w końcu trafiłam na blog osoby, która ma w głowie trochę więcej niż to, w co się ubrać. Także cieszę się wielce, że podoba Ci się mój skromny kawałek sieci. Ha! Tego jestem pewna, że w sprawie z Magdą nie mówią wszystkiego. Szczególnie, że jej matka dała nogę w dniu, kiedy jednak mieli ją tym wariografem przebadać.

  5. Anonim said

    Kurde, wszyscy właśnie mnie namawiają do I, tylko tata mnie tak ciąga, żebym poszła do II. Już sama nie wiem, które mam stawiać na pierwszym miejscu ;c ~ Ola

  6. Sunny said

    Ale to z mojej winy te smugi, bo się spieszyłam ;d

Skomentuj

