10 kwietnia

10/04/2012

Moje urodziny dzisiaj. Żeby było fajniej – 18naste. Od dzisiaj jestem (prawnie) dorosła. To chyba powinno mnie skłonić do jakiejś refleksji.

Ze swojego dzieciństwa jestem zadowolona, super było spędzać większość życia na podwórku z grupką kuzynek i sąsiadek. Okres dorastania mnie zawiódł, a może ja sama siebie zawiodłam. Chętnie cofnęłabym czas i postarała się żeby z mojego życia nie zniknął ktoś ważny. Teraz mogę tylko powiedzieć „trudno” i mieć nadzieję, że kiedyś znowu spotkam kogoś niezwykłego, kto będzie mi najbliższy na świecie.

Dzień urodzin przebiegł bardzo miło, a tort był pyszny.

Skomentuj

