12 maja

12/05/2012

Chcę tatuaż.

marzenia o wolności

i tworzeniu

Komentarzy 5 to “12 maja”

  1. Anonim said

    Tatuaż z jaskółkami to moje marzenie! Jak go zrobisz to będę Ci cholernie zazdrościć. :D

  2. Sunny said

    Jak nawet możesz gadać takie bzdury ?! Bloguje ponad rok i nigdy, przenigdy nie przyszło mi do głowy, by robić to tylko dla ubrań, kosmetyków itd. Ty wiesz ile pracy w to wkładam ? Mam gdzieś te ubrania. Uwielbiam pisać i piszę. A jak Ci się nie podoba, nie musisz zaglądać. Pisze co mi siedzi w głowie i to wszystko.

  3. Charlotte said

    Piórka przemieniające się w jaskółki : cudne.:3

  4. Marta said

    Piękne, ale bym się nie odważyła.

  5. O, ptaki :) Świetne te tatuaże. Myślę, że wśród mało rozsądnych tatuaży, wzory, które podałaś są najrozsądniejsze i najładniejsze.
    Ja np. nie wyobrażam sobie tatuowania całego ciała, jak to niektórzy mają :O

Skomentuj

