8 lipca

08/07/2012

Zrób to, czego się boisz, a skończy się strach.

Komentarze 3 to “8 lipca”

  1. malenka said

    mądre słowa.. ale jak człowiek się czegoś boi, to jak ma zrobić ten krok ?

  2. malenka said

    chciałabym tak umieć, jednak to nie jest takie proste. zawsze strach ma wielki oczy..

  3. malenka said

    no chyba jednak wiem o czym piszesz.. bałam się ,że przyjdzie koniec roku, i że z moją wychowawczynią będzie koniec kontaktu, strasznie się z panią zżyłam, rozmowy z nią bardzo mi pomagały, lubiłam się pani zwierzać. bałam się ,że panią stracę, ale moja więź z panią wygrała ze mną i powiedziałam pani, jak wiele jej zawdzięczam, jak bardzo pomagają mi te rozmowy, że lubię pani uśmiech i pani osobę, oraz pani optymizm. wszystko powiedziałam.. no znaczy napisałam w podziękowaniu od klasy,który robiłam.. taki film i na końcu napisałam coś od siebie pani od razy tego samego dnia oglądała i na zakończeniu za wszystko mi podziękowała, dała mi swój e-mail i utrzymuję z panią kontakt. bardzo się z tego cieszę,a pani nawet nie wiedziała, że odgrywa w moim życiu tak wielką rolę i nazwała mnie swoją młodsza bratnią duszą.. ale wygrałam ze strachem i mam dziś kontakt z panią,, to jest to,, i to zdjęcie,które Tb się podoba jest moim ulubionym :)

Skomentuj

