26 lipca

26/07/2012

Po raz drugi nie zdałam na prawko. Czuję, że jestem beznadziejna. Potrzeba mi siły i nadziei, bo nie bez powodu ten blog zatytułowany jest ‚bezotucha’.

Znowu jestem zakochana. L.D.R.- VG

komentarze 3 to “26 lipca”

  1. malenka said

    trzeba wierzyć, że następnym razem się uda ! :) może to jeszcze nie czas i pora ? :) wiara dodaje skrzydeł :) i pamiętaj nikt nie jest beznadziejny ! :) po prostu nie można mieć wszystkiego od razu. :) pokaż wszystkim na co Cię stać :) a jeżeli chodzi o mnie to dam ci link do postu ze starego bloga i tam sobie poczytasz o moim przypadku :)
    http://midulceangeldelaguarda.blogspot.com/2011/12/aparat-ilizarowa.html

  2. Jakby Ja said

    na czym się zarąbałaś? praktyka czy teoria? może trafiłaś na jakiegoś podłego egzaminatora, hm? napij się jakiejś mięty czy rumianku i na zimno oceń sytuację, poza tym DO TRZECH RAZY SZTUKA (moja mama zdała dopiero za czwartym więc don’t worry!)

  3. Kiedyś Ci się uda :) Nie ma co się dobijać, głowa do góry!

Skomentuj

