14 sierpnia

14/08/2012

Chcę się wyprowadzić z domu. Zarabiać na siebie, wydawać na siebie. Nie słuchać co powinnam, co mogę, a co mi się nie uda. Pieprz yourself, wiem lepiej, czego mi trzeba.

Jeszcze rok. Matura, wakacje i studia. Odetchnę, zacznę żyć naprawdę. Może pokocham cię, życie. Może nie będę musiała być ciągle smutna. (chciałabym napisać, że będzie dobrze, ale zawsze, gdy to mówię, to jest zupełnie odwrotnie)

komentarze 3 to “14 sierpnia”

  1. ja też chcę, i za niedługo to zrobię.
    u mnie zaczął się konkurs serdecznie zapraszam ! :))
    Pozdrawiam niedlaciebiebeybee :)

  2. malenka said

    no niestety tak bywa, że oczekujemy dobrego, a otrzymujemy złe .. życzę, żeby twoje plany wypaliły i żebyś dała sobie radę juz sama ;)

    i ps no niestety nie umiem grać na gitarze :(

  3. Laurq♥ said

    Aaa, życzę Ci dużo szczęścia i wiesz co? „Będzie dobrze”- to pieprzone stwierdzenie od zawsze daje mi siły do dalszego życia, chociaż i tak wiem, że będzie do dupy. Dasz radę! ♥

Skomentuj

