7 września

07/09/2012

Zastój na blogach, wszyscy ruszyli do szkół i zostawili komputery w spokoju. Ten tydzień nawet mi się podobał. Nie było za ciężko, ale za dużo lenistwa też nie doświadczyłam.

Często pytam siebie czego właściwie chcę. Niby ścieżka jest prosta, studia -> praca -> rodzina. Egzystowałabym sobie spokojnie ciesząc się rutyną dnia codziennego. Tylko, że ja chyba nie chcę rutyny. Mam taki pomysł żeby po maturze wyjechać jako au-pair i spróbować życia i pracy. Naprawdę trudno jest mi dokonać jakiejś sensownej decyzji, nikt mi przecież nie powie co mam robić. Czasem myślę, że to źle, a czasem, że lepiej być nie może.

komentarze 4 to “7 września”

  1. Kamson.pl said

    Myślę, że temu co mi przedstawiłaś poświęcę artykuł na swoim blogu. Ja kończę studia. Gdybym ponownie stanął przed decyzją, z którą Ty się będziesz zmagała [zmagasz], „ZAINWESTOWAŁBYM” czas W PRACĘ!

  2. Kamson.pl said

    Dodałem Twój blog do linków. Będę tutaj zaglądać!

  3. Sami said

    No ale jak nie rozczeszę ich jak są mokre to mam później siano na głowie :(
    a wiesz co Ci powiem, jak jest rondo olimpijczyków czy jak to się tam nazywa to jak się wjeżdża w Graniczną to jest po prawej taka jakby apteka ziołowa i tam jest dużo różnych właśnie takich rzeczy zdrowych :) za tą restauracją :)

  4. Sami said

    Tak właśnie o ten sklep :) jego nazwy mi brakowało!:)))
    Tak, tak tyle już czytałam na temat włosów i tyle z nimi robiłam…:D

Skomentuj

