9 września

09/09/2012

Mój blog (podejrzewam, że po raz pierwszy) został zalinkowany przez innego blogera. Od razu sobie  pomyślałam, że może powinnam bardziej się starać przy pisaniu postów, bo może będę miała więcej czytelników. Nie chcę pisać felietonów, esejów, długich przemyśleń, bo robi to wiele osób i na pewno lepiej niż robiłabym to ja. Piszę jak piszę, zazwyczaj krótko, ale od serca, to co myślę i czuję. Pewnie nie wszystkim mój sposób pisania odpowiada, ale ja tak lubię. Czasem niejasno, za krótko, bardzo subiektywnie.

Sama też mam kilka linków do blogów, które lubię czytać. Nie zawsze komentuję, ale czytam każdy post.

Jedna odpowiedź to “9 września”

  1. Kamson.pl said

    Miły gest tego bloggera ;)
    Ja, jako filolog polski z wykształcenia (pot. polonista), stwierdzam, że Twoje treściwe, krótkie wpisy są bardzo dobre. Warto pozyskać większe grono czytelników!

    Pozdrawiam.

Skomentuj

