23 września

23/09/2012

Mam pecha co do chłopaków. Jestem bez pary, ale to nie znaczy, że nikomu się nie podobam. Czasem jakiś chłopiec zagada, a owszem. Wiecie, nie oczekuję, że będzie to jakiś Brad Pitt, przystojniak taki, że inne dziewczyny będą mi go zazdrościły. Chcę tylko, żeby miał sympatyczną buźkę. Siebie uważam za przeciętną, brzydulą nie jestem, ale do miss też mi nie po drodze. A chłopcy, którzy mnie zauważają, no cóż, można ich nazwać co najmniej pomyłką genetyczną. Jutro do szkoły, może zaczepi mnie następny Quasimodo.

Jedna odpowiedź to “23 września”

  1. KAMSON.pl said

    Hahah :) „Każdy garnek znajdzie swoją pokrywkę”. Moja babcia zawsze mi mówiła „Kamilu, ładna miska jeść Ci nie da”, na co ja odpowiadałem „Wiem babciu, ale z brudnej miski też nie chcę jeść” – To byłoby na tyle :)

    Co do archiwum, przerobiłem całe, sto lat temu :)

    Pozdrawiam serdecznie!

Skomentuj

