24 września

24/09/2012

Dzień Dobry, wszyscy umrzemy.

Jak zmienia świadomość własnej śmiertelności? Mnie porusza, ale nie jestem jeszcze w stanie określić jak.

Grałam wczoraj na Gitarze, fajnie było, szkoda, że nie mam dla Niej czasu.

Jestem bardzo zmęczona poniedziałkiem, chciałabym żeby moja głowa wróciła na swoje miejsce.

Jedna odpowiedź to “24 września”

  1. KAMSON.pl said

    Ja bym zorganizował trochę czasu i dla Niej. Może warto?

    Yhmmm, poloniści mają wiele dodatków, sczególnie w szkołach specjalnych. Pozdrawiam.

Skomentuj

