5 października

05/10/2012

Nie lubię jesieni. Nie lubię innych pór roku poza późną wiosną i wczesnym latem. Na blogach masowo pojawiają się zachwyty na różnobarwnością listeczków na drzewkach i przepięknymi kolorkami nieba. A te zachody Słońca, bajka! Pamiętajcie o tym ja buty wam przemokną do samych skarpetek.

komentarze 4 to “5 października”

  1. No niby fakt. Czasami kolorystyka jest ładna, ale przeważnie to są same chmury, deszcz i w ogóle szaro. Jak dla mnie jesień to pora roku, w której dużo częściej łapię coś w stylu depresji, takie dobijające poczucie beznadziejności. A ostatnio to nawet podłapałam manię prześladowczą :D
    Jeszcze większa radość, jak buty przemokną. Wtedy to dopiero kolorowo.
    Może się kiedyś polubi jesień, kto to wie.

  2. Souris said

    Etam, marudzisz. Nie doceniasz małych uroków krajobrazu. Jesień jest najpiękniejsza. Bardzo refleksyjna.

  3. Laurq♥ said

    No, jesień mnie dołuje strasznie…

  4. Kamson.pl said

    Mi już przemokły.
    Tak swoją drogą, ja np. bardzo lubię jesien!

Skomentuj

