11 października

11/10/2012

Pod pierwszymi wpisami na tym blogu nie miałam komentarzy. Nie było mi z tym źle. Teraz są, ale w niewielkiej ilości. Podoba mi się to. Nie chcę żeby mój blog był popularny i odwiedzany przez wiele osób. Chciałabym mieć do każdego czytelnika indywidualne podejście i znać go na tyle dobrze, na ile pozwala jego blog. I chciałabym być kimś specjalnym, wyjątkowym w blogosferze dla osób, które czytają o mnie. Dlatego nie zdarza się żebym komentowała posty, które mają ponad 100 komentarzy. Lubię kameralność.

Komentarze 3 to “11 października”

  1. Kamson.pl said

    Ja też piszę dla siebie taka bynajmniej była reguła :) A tak trochę wymyka się to spod kontroli, a i ja się dopasowuję do wyzwania :)

Skomentuj

