17 października

17/10/2012

Mam chandrę ostatnio. Za niedługo mi przejdzie, ale do tego czasu nie będę mogła wytrzymać sama ze sobą.

Nie mogę znieść ludzi w szkole. Działają mi na nerwy niesamowicie. I smutno mi, bo nie mam przyjaciela, a potrzebuję. Na studniówkę idę sama. :(

Chciałabym żyć w Stanach Zjednoczonych w latach 50. Muzyka była dobra, filmy były dobre, a kobiety kobiece. The Baseballs

komentarze 3 to “17 października”

  1. KAMSON.pl said

    Ja w ogole chciałbym żyć w Stanach. Mogę iść z Tobą :)

  2. Lara M. said

    Wiesz, mam podobnie. Niektórzy w szkole tak mnie irytują…Smutno mi, że nikomu nie mogę się wygadać ;(

Skomentuj

