27 października

27/10/2012

Zaczęłam dzisiaj 30-dniowy cykl ćwiczeń. Mam nadzieję, że wytrwam do końca i co nieco schudnę. Żeby ładnie wyglądać na studniówce.

Czasem, przez kilka minut jestem głodna życia. Chcę się uczyć, kochać, podróżować, pracować, czuć satysfakcję, wydawać pieniądze bez wyrzutów sumienia, śmiać się w głos i grać na gitarze dla spadających gwiazd. Potem mi przechodzi.

komentarze 3 to “27 października”

  1. Kamson.pl said

    Ciekawy jestem jak wyglądasz. Domyślam się, że te ćwiczenia zbędne są.

    Pograj dla mnie :)

  2. Jakby Ja said

    O mamo, zapodaj linka do ćwiczeń na żołądkowej! Też muszę się ładnie prezentować;D

    • Jakby Ja said

      O kurde, zmęczyłam się od samego patrzenia, a co dopiero ćwiczenia ;D dzięki za linka, muszę spiąć spasłe poślady i poprawić dobie kondycję ;D

Skomentuj

