4 listopada

04/11/2012

Demotywatory, besty, joemonster, tumblr, wszędzie pojawiają się zdjęcia pięknych kobiet. Potem wchodzę na blogi polskich dziewczyn zajmujących się makijażem, włosami, ubraniami i zastanawiam się gdzie podziały się te ponętne dziewczyny. Nie ma. Większość to paszczury i przeciętniaki. Jestem zawiedziona. Ja siebie na blogu pokazywać nie mam zamiaru.

Komentarzy 5 to “4 listopada”

  1. Ostro :P

    Rzeczywistość różni się od dobrze zrobionego zdjęcia, fotoshopa czy dobrego makijażu. ALE o gustach się nie dyskutuje.

    • Marta said

      Ja wiem, że normalni ludzie wyglądają inaczej niż modelki, ale patrząc non-stop na takie piękne dziewczyny, a potem na te z prawdziwego świata, można czuć się zawiedzionym.

  2. Kamson.pl said

    Jak pocisnęła! No, ale faktycznie coś w tym jest!
    Tak swoją drogą powinnaś się pokazać, powtarzam masz co!

  3. Kamson.pl said

    Zdefiniuj „piękno”.

    • Marta said

      Się nie da, bo dla każdego co innego jest piękne. Wyglądowo pisałam o takich seksownych laskach z okładek (nie wierzę, że jest ktoś, komu się nie podobają choć w najmniejszym stopniu). Nie chciałam nikogo obrazić, że jest brzydki, przecież. Bardziej liczy się charakter człowieka i to, co ma w głowie, tylko wiadomo, że w Internecie trudno ocenić czy ktoś ma piękną osobowość. Patrzy się na zewnętrzne walory, dlatego naprawdę trzeba mieć dużo dystansu do siebie żeby pokazywać się tłumowi obcych ludzi.

Skomentuj

