17 listopada

17/11/2012

Piszę opowiadanie. Znowu. Uwielbiam to uczucie tworzenia własnego świata, który jest całkowicie mój, pochodzi ode mnie, dopasowuje się do mnie. W końcu jestem tam, gdzie chcę i lubię być. Nie myślę o sprawach, które czynią mnie smutną.

komentarze 2 to “17 listopada”

  1. Kamson.pl said

    Daj mi przeczytać to opowiadanie!
    Ja piszę książkę, którą wydam przy dobrych wiatrach za 1,5 roku! :)

    • Marta said

      Dobrze, wyślę Ci, ale nie wiem kiedy, bo nie wiem kiedy skończę i czy w ogóle. Nie mam żadnego planu, piszę, bo mnie ręka pali jak tego nie robię. Pewnie jak zamknę rozdział, to Ci pokażę co wypociłam. :)
      A o czym piszesz?

Skomentuj

