11 stycznia

11/01/2013

Robię złe pierwsze wrażenie, dlatego nie jest mi łatwo nawiązać nowe znajomości. Jestem sympatyczna i wartościowa, ale ludzie się uprzedzają i nie są mnie ciekawi.

komentarze 2 to “11 stycznia”

  1. laurq said

    Mam tak samo jak Ty! Na pierwszy rzut oka jestem sztywna, taki typowy „kujon” nieumiejący się bawić, niedostępna… po prostu trudno mi się czuć swobodnie wśród nieznanych mi dotąd ludzi. Na szczęście po bliższym poznaniu jestem wesoła, spontaniczna… Jednym słowem zupełne przeciwieństwo mojej postawy z początku znajomości… Tylko nie każdy jest w stanie lepiej mnie poznać, bo niektórzy wolą nie próbować, bo po co. Chyba się im nawet nie dziwię.

    • Marta said

      Dokładnie. Może ja nie jestem bardzo wesoła i spontaniczna, ale na pewno bardziej rozmowna. :) I też się nie dziwię innym, bo na pierwszy rzut oka nie ma wie mnie niczego interesującego.

Skomentuj

