14 lutego

14/02/2013

Moja klasa jest podzielona na dwie grupy. Nie wrogie dla siebie, ale należą do nich ludzie o różnych temperamentach. Pierwsza grupa to śmiali, popularni, zabawni. Druga to raczej nieśmiali, nierzucający się w oczy, dość spokojni. Na studniówce były dwa stoły dla każdej klasy i u nas wyszło tak, że prawie idealnie każda grupa siedziała przy innym stole. Początek imprezy, stoimy przy stołach, dziewczyna z popularnych rozejrzała się po tych niepopularnych osobach i powiedziała: „Fajnie jest stwierdzić, że niektóre dziewczyny są nawet ładne”. Wiedziałam, że nie wszyscy w mojej klasie są wzorami moralnymi, ale nie spodziewałam się takiej zdzirowatości po tej osobie.

Jestem inteligentna, ale to nie znaczy, że nie chcę być ładna i seksowna. Seksapil to nie tylko ciało i nikt nigdy mi nie wmówi, że tak jest. Jest jeszcze to „coś”, co nie każda ma, a nieświadomie dąży do tego. Chcę zrozumieć co to jest i zdobyć to.

Jessica_rabbit

Komentarze 2 to “14 lutego”

  1. Wieśniara :) Moja klasa w szkole średniej na szczęście była nieziemska, ale za to w gimnazjum… kryminaliści dzisiaj.

    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.com

Skomentuj

