26 kwietnia

26/04/2013

Idziesz wiecznie sam
i już nic nie zmieni się.

Skończyłam dzisiaj liceum. Kilku rzeczy żałuję, mogłam kilkoma sprawami zająć się lepiej. Mimo to, nie było źle i nawet podobają mi się te trzy minione lata. Teraz muszę bardzo intensywnie zająć się swoim życiem. Żeby kiedyś nie żałować.

Wychodziłam dzisiaj ze szkoły po zakończeniu, po odebraniu świadectw, pożegnaniu i zawołały mnie dziewczyny z mojej klasy. I tak miałam do nich podejść pożegnać się, ale ucieszyłam się, że pierwsze się odezwały. „Marta, zrobisz nam zdjęcie?” usłyszałam. Tak właśnie można podsumować moje kontakty towarzyskie. -.-  Jedna grupka z mojej klasy umawiała się wieczorem na jakieś piwo czy grilla, ale nie byłam, bo nigdy z nimi nie kolegowałam się zbyt mocno. Poza tym ja zupełnie do nich nie pasuję. Druga grupka (ta od dziewczyn z aparatem) była mi bliższa, ale ich poczucie humoru mnie męczy i nie za bardzo chciałabym spędzić z nimi kilka godzin. A zresztą i tak nikt mnie nie zaprosił, więc problemu nie było. :p

(Przepraszam, że w teledysku piosenki są zdjęcia M.Szpaka, rozumiem, że to może być ciężkie do zniesienia. Po prostu jego głos podoba mi się o wiele bardziej niż Rynkowskiego.)

 

Skomentuj

