5 lipca

05/07/2013

Dzisiaj mija mój 2 rok z tym blogiem. Nikt z moich znajomych nie wie o tym blogu, jest zbyt osobisty. Zastanawiałam się czy nie powiedzieć o blogu pewnej osobie. Zrezygnowałam i nie żałuję. Nie ufam aż tak, żeby dać całą siebie.

Dziwnie jest być mieszanką uczuć. Jednocześnie boję się i jestem podekscytowana. Niedługo się dowiem, gdzie się dostałam, poszukam mieszkania, przeprowadzę się, znajdę pracę, zacznę naukę, spróbuję podróży, poznam życie. POZNAM ŻYCIE. Jestem szczęśliwa na tą myśl.

Mało muzyki ostatnio słucham, a szkoda, bo tyle nieodkrytych wspaniałości jest do odkrycia.

I Would Die For You

Vampire Smile

 

Komentarze 3 to “5 lipca”

  1. Piszesz już sporo czasu. Obym i ja tyle wytrwał.

  2. Gosia said

    Moja koleżanka pisze rok i ledwo daje radę :D
    Mam nadzieję, że będziesz pisała jeszcze długo.
    A muzyka, na pewno jeszcze zaczniesz częściej jej słuchać..

    Ja-Gosia.blogspot.com

Skomentuj

