12 lipca

12/07/2013

Dostałam się na studia do Krakowa na UJ. Pojechałam tam złożyć dokumenty. Spałam w schronisku z czwartku na piątek, przeszłam się spacerkiem po mieście. Niechcący dotarłam na Wawel, popatrzyłam na smoka, a potem już całkiem świadomie poszłam na rynek. Nie zgubiłam się, nie zgubiłam niczego, co miałam ze sobą, nie zostawiłam nigdzie parasolki, wsiadłam do odpowiedniego autobusu/pociągu, wróciłam do domu cała i o własnych siłach. Znaczy, sukces.

Jestem taka szczęśliwa. To miasto daje mi tyle radości, inspiracji, chęci do życia. Jeszcze trochę nerwów przede mną, ale cudownych chwil również.

Jedna odpowiedź to “12 lipca”

  1. laura said

    Graaaaaaatulacje! :*

Skomentuj

