10 sierpnia

10/08/2013

Jestem wrażliwa na niesprawiedliwość. Z tego powodu muszę się szybko wyprowadzić, nie chcę wiedzieć jak to jest nienawidzić własną matkę.

Znowu się przekonuję, że siedzenie samej w pokoju jest bezpieczne i wcale nie potrzebuję wychodzić. Mam książki, muzykę, internet, a ludzi, których lubię i tak tu nie ściągnę.

Jak się złoszczę na matkę, to myślę o tym, że jest coś, o czym ona nie wie. Tajemnica, która mnie uszczęśliwia. Jesteś moją zemstą, MG.

komentarze 2 to “10 sierpnia”

  1. Booklover said

    Czasem trzeba coś zmienić w życiu, by poprawić relacje z innymi ludźmi. Życzę Ci żeby Ci się ułozyło :)

  2. Mam również kiepskie kontakty z mamą. Zamykam się w pokoju i puszczam muzykę w słuchawkach. To mnie uspokaja. Przez rok strasznie się zmieniłam. Ona tego nie akceptuje, dlatego mam też wiele drobnych tajemnic. Nie wiem, czy to dobrze…
    Nie potrafię się z nią dogadać. Przez jakiś czas starałam się ja. Przez jakiś czas ona. I chyba zrezygnowałyśmy obie nawet o tym nie wiedząć….

Skomentuj

