7 września

07/09/2013

„Jest smutno, tęskno i nic się nie chce.” J.L.Wiśniewski

Tak właśnie mi jest. Chciało mi się wszystkiego, cały świat miałam ochotę i siłę podbić, a teraz najchętniej położyłabym się gdzieś na łące daleko od domu. Chciało mi się wyjechać daleko od domu, bo nie było tu nic i nikogo dla mnie. W ostatniej chwili to się zmieniło i nie czuję radości z pakowania walizek. Opróżniam szafki, układam rzeczy, czuję, że już nigdy na stałe tu nie wrócę, bo tak sobie zaplanowałam, ale nie podnieca mnie to. Powinnam być podekscytowana, bo tak działają na mnie zmiany i nowe doświadczenia. Jest mi smutno, jestem pusta w środku, zupełnie jakbym zostawiła gdzieś (albo przy Kimś) kawał siebie.

Przecież wiem jak będzie. Przez najbliższy tydzień będę liczyła dni do spotkania z Tobą.

Jedna odpowiedź to “7 września”

  1. Bądź silna, to nowe wyzwanie. Nowe wyzwania budują charakter.

Skomentuj

