10 września

10/09/2013

Przez lata brakowało mi pewności siebie i bałam się innych ludzi. W końcu udało mi się nabrać przekonania, że jestem ładna, mądra i nie muszę się przejmować tym, co ktoś mruczy mi za plecami. Teraz jestem w nowym miejscu, wrzuciłam się w nowe środowisko, nowe obowiązki, nowe zasady, wśród zupełnie mi obcych ludzi. Znowu jestem wystraszona i niepewna. Tylko tym razem wiem, że to jest mi nie potrzebne i mogę się tego pozbyć. Tak zrobię.

Jedna odpowiedź to “10 września”

  1. Oleandrra said

    cześć, przede wszystkim dziękuję, że do mnie zajrzałaś. pozwoliłam sobie wpaść tutaj i napisać, że odpisałam na twój komentarz u siebie: http://www.oleandrra.pl/2013/07/jak-wyleczyc-sie-z-miosci.html
    nie pozostałam obojętna;). pozdrawiam i głowa do góry!

Skomentuj

