14 września

14/09/2013

Co mi robisz? Roztrajasz mnie tak, że męczę się sama ze sobą i przez kilka dni myślę tylko o Tobie. To dziwne uczucie być szczęśliwym i nieszczęśliwym jednocześnie. Chcę więcej i więcej Ciebie, ale cały czas słyszę ten głos w głowie, który mówi mi, że jestem niemądra, och, jak głupia, i żebym natychmiast się uspokoiła i zajęła czymś, co będzie istniało także w przyszłości. Jestem pewna, że „Ja i Ty” w przyszłości będzie miało miejsce, ale „My” nie ma szans. Jestem zbyt racjonalna, wiem.

Skomentuj

