5 października

05/10/2013

„Jestem z Tobą wszędzie, jeśli tylko myślisz o mnie.” –  Marek Hłasko “Ósmy dzień tygodnia”

Nie wiem, co robić, gdy Cię nie ma i nie będę wiedziała co robić jak już będziesz. To jest coś, od czego boli mnie głowa. Nie wiem, czy mam szykować miejsce dla Ciebie w moim życiu. A raczej, które miejsce, w pierwszym czy w ostatnim rzędzie? Przeczuwam, że nieważne, co zdecyduję, i tak odczuję negatywne skutki.

 

Komentarze 2 to “5 października”

  1. milion said

    chyba zawsze są negatywne skutki..

  2. Anonim said

    Witam ^^ odpowiadając na Twoje pytanie. Po jakimś czasie przestajesz już o tym myśleć, traktujesz to jako normalną pracę. Kocham tańczyć, sprawia mi to wielką przyjemność. Oto tutaj chodzi masz wyglądać i ładnie tańczyć, bo inni za to płącą. Pozdrawiam.

Skomentuj

