27 października

27/10/2013

Czuję się bezdomna. Gdzie mam dom? To, że „dom” tworzą ludzie, a nie budynek, zrozumiałam już dawno. Mój dom rodzinny, nie jest moim domem. Jest miejscem, gdzie się wychowałam, ale nigdy nie było mi tam tak dobrze, żebym czuła, że jestem w domu. W Krakowie jest mi lepiej, jestem swobodniejsza, chociaż są chwile, kiedy czuję się samotna. Mam wokół siebie życzliwych ludzi, ale to za mało. Nie mam przy sobie ludzi, których kocham (i zwierząt) i to sprawia, że czasem czuję się tu bardzo obco.

Przyjedź znowu, to będę w domu.

Jedna odpowiedź to “27 października”

  1. Również nie uważam mojego domu rodzinnego za… dom w którym czułabym się bezpiecznie. Jest to raczej 2 znienawidzone(zaraz po kościele) dla mnie miejsce. To smutne. Chciałabym, żeby był inaczej, ale nie mogę niczego zmienić.

Skomentuj

