20 listopada

20/11/2013

Czasem jeszcze moje dawne kompleksy dochodzą do głosu. Czuję się wtedy najgorsza, najmniej warta, beznadziejna. Potrzebuję słyszeć, że taka nie jestem, potrzebuję mieć Cię blisko, żeby wiedzieć, że jestem tak dobra, że mogę spełniać marzenia, osiągać sukces, być z Tobą.

Jedna odpowiedź to “20 listopada”

  1. Widzę, że nie tylko ja tak mam. Niby czuję się dobrze, bo pewne rzeczy mam już za sobą, ale czasami potrafią one wrócić znienacka i sprawić, że doskwiera mi poczucie beznadziejności.

Skomentuj

