23 listopada

23/11/2013

Mam ogromny kompleks na punkcie mojego pochodzenia. Jestem ze wsi, wychowałam się wśród ludzi wychowanych na wsi i niewiele zmienia to, że teraz mieszkam w mieście. Napatrzyłam się na osoby mieszkające na wsiach i osoby z miast, porównywałam, oceniałam, wyciągałam wnioski i wiem, że jesteśmy gorsi. Nie mogliśmy chodzić na zajęcia do MOKu, nie mogliśmy bywać w knajpach, nie mogliśmy włóczyć się po mieście, spotykać przypadkowych ludzi i zaprzyjaźniać się z nimi. Jestem na gorszej pozycji.

Jedna odpowiedź to “23 listopada”

  1. CzarnaOwca said

    Też pochodzę ze wsi, ale nie czuję się z tego powodu gorsza. Teraz mi tego brakuję po dwóch miesiącach spędzonych w mieście – podróży autobusami codziennie, późnych powrotów, ciepłej, domowej zupy.
    Myślę o powrocie do domu, bo życie w mieście przestało mi się opłacać…

Skomentuj

