3 stycznia

03/01/2014

Nie umiem pisać, ale czasem muszę. Gdy jestem zdenerwowana, zaniepokojona, smutna napisanie czegoś mnie uspokaja. Obojętnie co, tekst piosenki znanej na pamięć, lista zakupów, plan dnia, moje myśli, wszytko jedno, byle czuć długopis w dłoni i to jak pisze. Kiedyś pisanie było dla mnie bardzo ważne, bo pomagało mi nie zwariować. Myślałam, że umiem to robić, że to, co tworzę jest dobre. Teraz, gdy wiem, że tak nie jest, straciło swoją wartość, chociaż nadal ma dla mnie duże znaczenie i mocno chcę nauczyć się pisać tak, by być docenianą.

Blog jest po to, bym mogła wyżyć się słownie. Tak mało mówię ustami, niech robią to palce na klawiaturze.

Jedna odpowiedź to “3 stycznia”

  1. Pisanie bywa dobre na wszystko :)

Skomentuj

