21 stycznia

21/01/2014

Bez_tytułu_1

Nie pamiętam już, kiedy przestałam być regularnie przytulana. Pewnie wtedy, kiedy z dziecka zamieniłam się w duże, prawie nastoletnie dziecko. Przez trzy lata liceum tęskniłam za bliskością fizyczną, nie tylko za pocałunkami i seksem, ale przede wszystkim za przytulaniem, dotykiem drugiego ciała, czuciem ciepła drugiej osoby. Nikt mnie nie przytulał, nie okazywał czułości, dopiero z perspektywy czasu widzę, jak smutne to było i jak ogromnie mi tego brakowało. Dobrze, że już jest inaczej.

Jedna odpowiedź to “21 stycznia”

  1. Kid said

    Każdy potrzebuje ciepła drugiego człowieka :)

Skomentuj

