23 stycznia

23/01/2014

Pisałam zdanie przy tablicy i nic mi nie było. Ani trochę stresu, wstydu, pragnienia schowania się. Nawet świadomość, że inni patrzą i oceniają nie robiła na mnie wrażenia. Nie zależy mi, już nie dbam o to, ile nie umiem, jak bardzo jestem w tyle.

Zależy mi na Tobie i obawiam się błędów, które jeszcze przy Tobie popełnię.

komentarze 3 to “23 stycznia”

  1. Kamson.pl said

    Oh, nie Ty jedna uwierz mi!

  2. Kid said

    Chodzisz jeszcze do szkoły? Studia, tak?

  3. Kid said

    Nic specjalnego. Galowy strój, ale zawsze można się pokazać :)
    Podwiązkę mam zamiar założyć dopiero później do sukienki, właśnie po to, żeby nie przeszkadzała.

    Rok różnicy. Nie jest jeszcze tak źle. ;]

Skomentuj

