25 stycznia

25/01/2014

Uwielbiam to miasto, ale czasem czuję się w nim obco. Poznałam świetnych ludzi, ale są mi prawie obcy, nie dorastali razem ze mną, nie byli częścią mojego przeszłego życia. Brakuje mi tu wolności fizycznej, zniknięcia na moment, odejścia od ludzi, siedzenia nad rzeką, wieczornego biegania w samotności. Mam za to wolność psychiczną, której nie chcę się pozbywać. Zniknął ciężar niepozwalający mi być szczęśliwą.

Jedna odpowiedź to “25 stycznia”

  1. Kid said

    Trzeba się więc tym cieszyć. Wyciągnij z sytuacji – z wolności psychicznej – jak najwięcej.

Skomentuj

