5 lutego

05/02/2014

Myślałam, że spotkam na studiach wartościowych, mądrych ludzi. Ale byłam naiwna. Jest kilka inteligentnych osób, trochę miłych, ciekawych, ale reszta… Jestem mocno zawiedziona. Dziewczyny są śliczne, zgrabne, mają świetne ciuchy, staranne makijaże i fryzury, ale są intelektualnymi i emocjonalnymi zerami. Śmianie się z kogoś dlatego, że czegoś nie umie, coś nie wyszło? To nie ja pomyliłam szkoły, nie jestem w podstawówce.

Komentarze 3 to “5 lutego”

  1. M. said

    Dziewczyny te chyba nie wiedzą, że zero podniesione do „n-tej” potęgi (czyt.: ciuchy, makijaże i fryzury) zawsze pozostanie tylko zerem – taką cyfrą z dużą „dziurką” po środku, wokół której nic nie ma;-)

  2. Kid said

    To w sumie racja. Na studia idą przede wszystkim nasi rówieśnicy a oni nie zmienią się w trakcie jednych wakacji. Mimo wszystko pozostaje nadzieja. Lepiej trzymać się tych wartościowych, a drugich mieć gdzieś, albo pokazać im, kto tu rządzi.

Skomentuj

