6 lutego

06/02/2014

Wiem, co mi jest. Brakuje mi towarzystwa osoby, z którą mogłabym porozmawiać o tym, o czym lubię. Osoby, której mogłabym opowiedzieć mój sen, powiedzieć o wzruszeniu, które wywołała u mnie książka, film, obraz. Osoby, która rozumie jak jest smutno, gdy skończy się oglądać/czytać jakąś serię, osoby, która zna ciężar długopisu zapisującego myśli i radość i satysfakcję z tworzenia.

Jestem głodna cały czas. Głodna jedzenia, głodna doświadczeń, głodna wiedzy, głodna miłości. Tak mocnej, że spłoną wszystkie wątpliwości.

Dwa wpisy, które opublikowałam kiedyśtam. Ależ jestem szczęśliwa czytając je. Znalazłam, znalazłam Osobę, z którą mi dobrze, niesamowicie, najwspanialej! Osobę, która zaspokaja mój głód i rozwiewa wątpliwości. Jestem przeszczęśliwa i zdumiona, że stało się dokładnie to, czego pragnęłam.

Komentarze 3 to “6 lutego”

  1. Kid said

    Miłość i przyjaźń w jednym :)

  2. Czarna Owca said

    Takiej osoby potrzebuje każdy z nas.

  3. kamsonblog said

    No bardzo się cieszę :) Przyszedł czas i na Ciebie. Pozdrawiam

Skomentuj

