16 lutego

16/02/2014

Obserwował mnie księżyc. Obudziłam się w nocy, akurat była pełnia, dobrze widoczna przez okno z mojego łóżka. Otworzyłam oczy i popatrzyliśmy sobie w twarze.

komentarze 4 to “16 lutego”

  1. Kid said

    Wolontariuszem jestem :)
    Szpiku kosego boję się oddawać. To dla mnie chyba zbyt duże wyzwanie. Z ulgami za oddawanie krwi to prawda. Im więcej tym większa ulga (u kobiet po oddaniu 5 l, a później 10 l). No i można dostać zwrot podatku (niewielki, ale zawsze coś).
    Tyle dni non-stop razem. Zazdroszczę.

  2. Kamson.pl said

    Wczorajszej nocy doświadczyłem tego samego

  3. Kid said

    Księżyc w pełni. Uwielbiam jego widok. Ogólnie to muszę ci jeszcze powiedzieć, że lubię to, jak piszesz. Czasem nawet zwykłą rzecz potrafisz ubrać w piękne słowa. Niekiedy tylko nie mam pojęcia, jaki komentarz zostawić, a chcę to zrobić, żebyś wiedziała, że tu byłam.

    • Marta said

      Dzięki, niesamowicie mi miło czytać, że Ci się podoba. :) Wiem, że czasem piszę specyficznie, może dziwnie, więc tym bardziej cieszy mnie Twoja akceptacja. Pisz to, co pierwsze przyjdzie Ci na myśl po przeczytaniu postu, tylko szczerość, nic wyszukanego i wydumanego. :)

Skomentuj

