24 marca

24/03/2014

Trochę mi się pomieszało. Muszę ustalić priorytety i popracować nad nimi. Muszę sobie przypomnieć, co jest najważniejsze, a co jest tylko dodatkiem. Muszę pomyśleć, co i kto sprawia mi radość i jak to wykorzystać do zrobienia kroku naprzód.

komentarze 3 to “24 marca”

  1. Kid said

    Mnie ostatnio tak natchnęło przy pisaniu wypracowania na niemiecki. Przypomniało mi się czego zawsze pragnęłam, o czym marzyłam i że to wcale nie taki głupi pomysł. Warto zajrzeć wgłąb siebie, w swoją przeszłość.

  2. Kid said

    Słyszałam o tym, dlatego mam zamiar wyłączyć światło na trochę dłużej. Od dłuższego czasu (jeszcze zanim przypomniałam sobie o akcji) czułam się nieco winna moimi nocnymi posiedzeniami. Dlatego chodziło mi też o to, żeby zaangażować się nieco bardziej w problemy Ziemi i ograniczyć to, co jestem w stanie, bo np. podczas kąpieli cały czas leci mi woda (co jest raczej systemem uspokajającym). Ale dziękuję, że zaangażowałaś się na tyle, żeby pokazać ten filmik :)

    • Kid said

      A mnie z kolei zawsze cieszy, gdy ktoś nie zgodzi się z moim zdaniem i podaje rozsądne uzasadnienie. Wiem wtedy, że rozmyślał nad „problemem”. :)

Skomentuj

