2 kwietnia

02/04/2014

Gdy odjeżdżam z domu do Krakowa, tata zawsze pyta, czy nie potrzebuję więcej pieniędzy. Rodzice mnie utrzymują, a ja co im daję? Porażki. Studia – nie, praca dopiero po trzech tygodniach szukania i to jeszcze średnio pewna. Przez chwilę myślałam, że się udało, że zacznę pisać, powoli, ale zacznę. Raczej nic z tego. Nie mam się czym pochwalić, nie ma nic, z czego mogliby być dumni.

Może dlatego mama traktowała mnie, jakby mnie nie lubiła? Dziwny dzieciak, dziwna nastolatka. Opieram się przed stwierdzeniem, że jestem beznadziejna, ale co ostatnio zrobiłam dobrego?

Jedna odpowiedź to “2 kwietnia”

  1. Kid said

    Jakoś ciężko jest mi uwierzyć, że rodzice cię nie lubią? Może tego nie mówią, bo… boją się? Ty przecież też chcesz sprawić im przyjemność, a boisz się tego powiedzieć głośno – do nich.

Skomentuj

