4 kwietnia

04/04/2014

Pracuję w call center. Na razie jest ok., ale pewnie po miesiącu to znienawidzę. Nie lubię tego, że muszę się przedstawić. To jest dla mnie jak odsłonięcie części siebie. Tak samo nie lubiłam nosić plakietki z imieniem, wtedy, gdy pracowałam jako kelnerka. Każdy mógł zwrócić się do mnie po imieniu. Pozbawiało mnie to dystansu do tych obcych osób, które mogły mówić do mnie jak do koleżanki.

Za miesiąc matury, a ja nic nie powtórzyłam. Chyba się poddam i będę liczyła na moje głupie szczęście.

Jedna odpowiedź to “4 kwietnia”

  1. Kid said

    Oj ta praca. Nieważne jaka, ale ważne, że jest. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Może spróbuj do tego podejść z większym dystansem.
    Z czego zdajesz maturę?

Skomentuj

