10 kwietnia

10/04/2014

Mam 20 lat. Wciąż czuję się jak głupia 15-latka, ciekawe, czy to kiedyś minie. Nie zrobię, żadnego podsumowania ostatniego roku, bo wypadłoby słabo, a ja mam dość stresu jak na ostatnie dwa tygodnie.

Zastanawia mnie, kiedy ludzie zaczną mnie traktować poważnie, bo jak na razie dla większości jestem córką, młodszą siostrą, młodszą koleżanką, którą trzeba prowadzić za rękę. Może zmieni się to, gdy sama się ogarnę i będę w pełni radzić sobie sama, a to pewnie nie stanie się szybko. :)

Jedna odpowiedź to “10 kwietnia”

  1. Kid said

    Może to się zmieni, kiedy sama zmienisz nastawienie do siebie. Bo jeśli uważasz się za gorszą, to gorszą się stajesz. Jeśli uważasz, że jesteś super, to zaczynasz być super i ludzie cię za taką uważają. Wydaje mi się, że często zwracamy uwagę na coś, czego inni nie dostrzegają. Szukamy w sobie zbyt wielu wad. Ja tam lubię, kiedy ktoś o mnie dba, ale gdy chcę być uważana za inteligentną, to taka się staję. Człowiek jest elastyczny.

Skomentuj

