6 maja

06/05/2014

Żeby mnie chcieli, żeby mnie chcieli. Jak iść w miejsce, gdzie mnie nie chcą? Powinnam wiedzieć, przecież już to przerabiałam. Problem pewnie jest we mnie, gdybym była lepsza, bystrzejsza, radziła sobie lepiej, nie byłoby tak, że mnie odrzucają.

Jedna odpowiedź to “6 maja”

  1. Kid said

    Wróciłam. Przeczytałam wszystkie poprzednie posty. Żałuję, że tak długo mnie nie było i nie mogłam ich czytać na bieżąco.

    Co do tego postu to wydaje mi się, że niepotrzebnie tak dużą uwagę zwracasz na swoje wady. Przez to ludzie widzą je wyraźniej. A może gdy się je ukrywa, a pokazuje zalety, to wtedy właśnie je dostrzegają i zaczynają nas bardziej lubić? Nie wiem…

Skomentuj

