11 maja

11/05/2014

Pojawiasz się i znikasz. Znikasz, a ja nie wiem, co ze sobą zrobić. Tęsknię już chwilę po tym jak stracę Cię z oczu.

komentarze 3 to “11 maja”

  1. Kid said

    Matury nie poszły mi tak źle. Z matmy i angielskiego będę chyba miała swoje minimum 60%, a z polskiego też liczę na to, że zdam. Gorzej z dodatkową fizyką. Tylko ja się odważyłam przyjść ze wszystkich zgłoszonych osób, choć też pragnęłam zrezygnować. Myślę jednak, że za rok podejdę znowu. I do rozszerzonej matmy. Teraz we wtorek mam ustny polski i w piątek angielski.

  2. Kid said

    Jesteś nadal ze swoim chłopakiem?

  3. Kid said

    To okropne. Współczuję. Chodziłam z Dawidem do jednej klasy i byliśmy praktycznie nierozłączni. Teraz będzie jeszcze maj, to da się znieść, ale kiedy od czerwca zacznę robotę, pozostaną weekendy i ubolewam nad tym. Ty masz jeszcze gorzej.

Skomentuj

