19 maja

19/05/2014

Chcę mieszkać z Tobą, słuchać muzyki jakiej lubię, spać, ile muszę, jeść, co chcę i dzielić się z kim chcę. Nie tłumaczyć się z tego, co robię, nie tłumaczyć innym, co mają robić.

Komentarze 2 to “19 maja”

  1. Kid said

    To przecież niewiele… Planujecie jakieś wspólne mieszkanko? Ja o tym marzę, ale to trochę trudne.

  2. Kid said

    Nie mam roweru. Tzn. mam, ale jeszcze z komunii. Za mały i z dziurawą oponą. Kiedy zarobię (a zaczynam od czerwca) mam nadzieję kupić sobie. Nie miałam też za bardzo od kogo pożyczyć. Zresztą nikt ode mnie nie wie, że tam byłam.

Skomentuj

