23 czerwca

23/06/2014

Mam zdjęcie taty z wojska sprzed ponad 20 lat. Zawsze patrzyłam na nie z sympatią i przyjemnością, ale ostatnio działo się tak, że nie mogłam spojrzeć tacie w twarz, nawet tej na zdjęciu. Potem było troszkę lepiej i zaczynałam znowu zerkać na moje ulubione zdjęcie. Dzisiaj stało się tak, że znowu nie jestem w stanie patrzeć na niego. Wstydzę się.

komentarze 2 to “23 czerwca”

  1. Kid said

    Wstydzisz się? Za niego, czy za siebie?

  2. Laura said

    Co się stało?

Skomentuj

