6 lipca

06/07/2014

Ciężko bez Ciebie. Coraz ciężej. Przeraża mnie to, że najbardziej zależy mi na tym, żebyś był ciągle blisko. Nie studia, nie praca, nie rodzina, Ty. Nie mam pomysłu, co zrobić, żeby mieć Cię codziennie i wpędza mnie to w smutny humor.

komentarze 2 to “6 lipca”

  1. Kid said

    Ludzie są różni w różnych miejscach. W mojej wsi nie znam zbyt wielu osób, choć mam sąsiadkę, która wszystkich obserwuje (czasem się boję czy przez moje okno mi do pokoju nie zagląda) choć nie zachowała się nigdy wobec mnie niemiło. Są czasem chamskie osoby i nie jestem przywiązania do tego miejsca. Jednak kiedy pojadę do Dawida to tam widzę zupełnie inny świat, choć też pojawiają się różni ludzie. Mimo wszystko zapragnęłam zamieszkać w tej zabitej dechami, popegeerowskiej wiosce.

  2. Kid said

    Codziennie. Eh… Marzenie!

Skomentuj

