11 lipca

11/07/2014

Byłam dziś wpisać się na studia. Pod sekretariatem zobaczyłam inne dziewczyny. Tylko zerknęłam, ale wydawały się ładne. I tego się obawiam, że na roku będzie mnóstwo ślicznych dziewczyn, a ja na ich widok dostanę kompleksów. Źle myślę. Powinnam zrobić tak, żeby to one miały kompleksy na mój widok. Tym razem spróbuję spokojnej pewności siebie.

No, właśnie, dziewczyny. Znowu będzie większość bab. Nie cierpię jak w grupie jest większość płci żeńskiej, od razu jest mnóstwo problemów.

Jedna odpowiedź to “11 lipca”

  1. Kid said

    Tylko raz miałam w klasie większość dziewczyn i to były tragiczne lata. Reszta to faceci i wszystko układa się okej. Nie wiem jeszcze ile u mnie będzie kobiet, ale też się trochę boję. O ile w ogóle się dostanę. Trenuję, żeby mieć większą pewność siebie. Mam też przecież wspaniałego faceta… Tylko czy to wystarczy?

Skomentuj

