27 lipca

27/07/2014

Chciałabym pływać. We wczesnej podstawówce jeździłam na basen i pewnie czułam się w wodzie. Chciałabym teraz na poważniej potrenować pływanie. Na razie pozostaje mi rower.

komentarze 2 to “27 lipca”

  1. Anonim said

    Ja nauczyłam się pływać tylko na plecach. Niby uwielbiam wodę, ale ona chyba mnie nie bardzo. A co z basenem?

    • Marta said

      Jest problem finansowy, nie bardzo teraz mam za co pływać. Poza tym, mam dość sporą wadę wzroku i bez soczewek ani rusz (na co dzień noszę okulary), a to kolejny wydatek.

Skomentuj

