27 lipca

27/07/2014

Już raz mocno mnie zranili w poprzedniej pracy. Teraz jestem silniejsza i dużo po mnie spływa. Wiem, jaką mam opinię w obecnej pracy – nieudacznika, nieroba, kłamczucha. Owszem, zdarzyło mi się potłuc talerz czy szklankę, a jak nie wiem, czegoś, to pytam. Jak coś jest nie tak, od razu inni myślą, że to moja wina i jak się wypieram, to na pewno kłamię. Robię, co do mnie należy, a to, że chcę wyjść o czasie, bo za następne pół godziny stania i czekania nikt mi nie zapłaci, jest odbierane jako lenistwo. Sorki, moje życie to nie tylko nalewanie zupy w stołówce.

Jedna odpowiedź to “27 lipca”

  1. Anonim said

    Eh… To okropne! Wymagają maksymalnego wysiłku za minimalną stawkę. Czasem wydaje mi się chore, że ludzie tak postępują, ale rozglądając się wokół zauważyłam, że choroba stała się codziennością.

Skomentuj

